Myśli, porady, tutoriale na temat środowiska Eclipse (i nie tylko)...

środa, 16 lipca 2008

Widok "Display" - po co, jak i dlaczego?

Wczoraj pisałem trochę o warunkowych punktach wstrzymań, zostańmy jeszcze chwilę w tematyce szukania błędów w naszym kodzie. Chciałem Wam dzisiaj pokazać w jaki sposób można wykorzystać mało znany widok Display. Poniżej znajduje się krótki film, w którym staram się zaprezentować możliwości tego widoku. Co prawda jakość nie jest porywająca, ale mam nadzieję, że da się oglądać.


Widok "Display" - po co, jak i dlaczego? from Jakub Jurkiewicz on Vimeo.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

No i to mi się podoba. Zamiast umieszczać w kodzie metody wypisujące dane na ekran, mogę w trakcie pracy programu sprawdzić jakie ma wartości.
Wygodne, na pewno się pobawię tym

a pisze...

Mi też się podoba. dzięki za kolejny myk w uzywaniu IDE. ;-)

Racjonalny Developer

Anonimowy pisze...

Myślę, że to video średnio przekonuje osoby, które znają i używają watch expression. Nie wiadomo z niego co więcej oferuje mi Display :) Poza uzupełnianiem składni (co zwykle nie jest mi potrzebne, bo kod który chcę obserwować zaznaczam w edytorze). Odnoszę wrażenie, że wszystko co mogę wykonać Displayem mogę równie wygodnie wykonać watchem. :)