Myśli, porady, tutoriale na temat środowiska Eclipse (i nie tylko)...

czwartek, 31 lipca 2008

Mylyn na żywo (po polsku i angielsku)

Jednym z najczęściej czytanych postów na blogu są te, które dotyczą Mylyna. Postanowiłem zatem pokazać Wam "na żywo" w jaki sposób korzystać w podstawowej funkcjonalności jakie daje nam ten projekt. Poniżej znajdziecie wideo - niestety jakość nie jest najlepsza, jeśli więc znacie jakiś dobry sposób, żeby umieścić w sieci filmy w dobrej jakości to proszę dajcie znać.


Mylyn w praktyce from Jakub Jurkiewicz on Vimeo.

Dzisiaj znalazłem też świetna prezentację głównego twórcy Mylyna. Myślę, że warto na tę prezentację spojrzeć, nawet jeśli korzystacie już z tego narzędzia - ja sam dowiedziałem sie o kilku funkcjach, o których do tej pory nie miałem pojęcia.

Brak komentarzy: