Myśli, porady, tutoriale na temat środowiska Eclipse (i nie tylko)...

piątek, 18 kwietnia 2008

Przyjaciel Eclipse'a

Pod koniec zeszłego roku pojawiła się możliwość wspomagania finansowego Eclipse Foundation (dotyczy to jednak tylko osób prywatnych). Płatności można dokonywać za pomocą systemu PayPal. Ostatnio założyłem sobie tam konto i postanowiłem dorzucić swoje kilka groszy do fundacji Eclipse'a, i w ten oto sposób stałem się oficjalnym przyjacielem Eclipse'a. Wy oczywiście też możecie zdobyć taki status! Jak to zrobić? Wystarczy przekazać na konto fundacji 35$ (przy obecnym kursie dolara jest to stosunkowo mała kwota), żeby cieszyć się tytułem "Friend of Eclipse" (i umieścić informujące o tym logo na swojej stronie lub blogu) i dodatkowo mieć dostęp do dedykowanego serwera, z którego dużo szybciej (w porównaniu ze standardowymi serwerami na eclipse.org) można ściągnąć Wasze ulubione środowisko. Zobaczcie tutaj, jeśli interesują Was szczegóły.

P.S. Ostatnio zapuściłem się trochę z pisaniem, ale obiecuję że niedługo powrócę z ciekawymi wpisami (m.in. o projekcie EMF)

Brak komentarzy: