Myśli, porady, tutoriale na temat środowiska Eclipse (i nie tylko)...

czwartek, 7 lutego 2008

Tasktop, czyli Mylyn dla wszystkich

Kilka razy pisałem już o Mylynie, narzędziu które pozwala programiście skupić się na zadaniach, które ma do wykonania (spójrzcie tu jeśli nie kojarzycie tego projektu). Jakiś czas temu usłyszałem, że jeden z twórców Mylyna pracuje ze swoim zespołem na narzędziem o nazwie Tasktop, które pomysły z projektu eclipsowego miałoby przenieść na cały system użytkownika. W dniu wczorajszym wersja 1.0 Tasktopa ujrzała światło dzienne! Na pierwszy rzut oka projekt wygląda bardzo obiecująco, pozwala sprawie zarządzać zadaniami, wykorzystuje koncepcję kontekstu (który obejmuje nie tylko elementy programistyczne, ale również przeglądane strony internetowe) oraz świetnie integruje się z różnymi popularnymi narzędziami (np. Google Docs, Wikipedia, Jira, itp.). Jest dostępne krótkie demo, które przedstawia możliwości tego narzędzia. Mam nadzieję, że uda mi się przetestować jak projekt sprawdza się w praktyce i czy nie przeszkadza za mocno zamiast pomagać ;)
Na koniec jeszcze mała niemiła informacja - narzędzie jest płatne, ale dostępna jest wersja trial, więc można je chociaż przetestować.

Brak komentarzy: